Vnesite VIN številko za iskanje poročil.

Ustvarjanje privlačnega oglasa za prodajo rabljenih avtomobilov

Prvi korak pri prodaji rabljenih avtomobilov je ta, da določite vrednost svojega avtomobila, v naslednjem koraku morate nato le še ustvariti učinkovit oglas za avtomobil, primeren za objavo na spletni strani z oglasi. Če želite povečati možnost prodaje svojega avtomobila, je CARFAX za vas pripravil nekaj najpomembnejših nasvetov, ki jih je dobro upoštevati pri oblikovanju spletnega oglasa za avtomobil.

Izberite, kje želite objaviti svoj oglas za avtomobil

Kadar prodajate rabljene avtomobile, se boste morali najprej odločiti, kje želite objaviti svoj oglas za avtomobil. Na spletu lahko izbirate med številnimi možnostmi, objavite ga lahko tako na mednarodnih spletnih mestih kot tudi na nekoliko bolj lokalnih spletnih mestih, kot je Avto.net, ki se osredotočajo na točno določene trge. Prav tako imajo tudi številni časniki na svojih spletnih mestih spletno rubriko z oglasi avtomobilov.

S pomočjo odgovorov na naslednja vprašanja se boste lažje odločili, kje želite objaviti svoj oglas:

  • Doseg oglasa: Ali je spletno mesto priljubljeno? Koliko ljudi obiščite to spletno mesto in bi lahko videlo vaš oglas?
  • Stroški objave: Ali želite samo brezplačen oglas ali ste pripravljeni zanj plačati in tako povečati možnosti, da ga drugi opazijo?
  • Trajanje objave: Kako dolgo bo vaš oglas objavljen? Čas trajanja objave se razlikuje glede na spletna mesta in lahko traja vse od enega tedna do prodaje avtomobila.

Uporaba družbenih omrežij je še en odličen način, kako pritegniti pozornost in jo usmeriti na svoj oglas. Objava povezav do oglasa ali zakup oglasnega prostora na Facebooku oziroma Twitterju sta lahko zelo učinkoviti prodajni strategiji.

Prav nič ne škodi, če svoj oglas za avtomobil objavite na več kot eni platformi. To zagotovo poveča vaše prodajne možnosti pri prodaji rabljenih avtomobilov. Toda ne pozabite oglasa takoj po prodaji vozila odstraniti z vseh spletnih mest, da se izognete morebitnim težavam.

Sestavljanje opisa

prodaji rabljenih avtomobilov

Pisanje oglasov je podobno pisanju dobre knjige: najboljši način za vzbuditev zanimanja pri bralcih je, da poskrbite za dobro napisano besedilo. Potencialni kupci se bolje odzovejo na besedilo, ki je dobro premišljeno in hkrati tudi koristno ter informativno. Poskusite se postaviti v vlogo kupca in med pisanjem oglasa razmišljati kot on, da boste imeli boljšo predstavo, kaj želi vedeti.

Navedite osnove

Vsak oglas za avtomobil mora vključevati osnovne tehnične podatke vozila. To vključuje podatke, kot so:

  • letnik
  • znamka
  • model
  • kilometrina
  • vrsta menjalnika (ročni ali samodejni)
  • barva
  • število vrat
  • vrsta goriva (bencin ali dizelsko gorivo)

Poudarite prednosti

Oglas za avtomobil mora poleg osnovnih podatkov vključevati tudi podrobnejše informacije, ki bodo povečali vrednost avtomobilu in po katerih se ta razlikuje od drugih vozil. Primeri nekaterih informacij, ki pri prodaji rabljenih avtomobilov predstavljajo dodatno vrednost, so naslednji:

  • Vozilo je vozil nekadilec.
  • Vozilo ni bilo udeleženo v nobeni nesreči.
  • Prvi lastnik.
  • Dodatna oprema vozila (npr. zvočni sistem, platišča, barva, sprednji in zadnji žarometi, strešni nosilci ali nosilec za kolo itd.).
  • Ekonomična poraba goriva.

Pri prodaji rabljenih avtomobilov se najbolj izplača poštenost

Čeprav imate morda občutek, da vaš avtomobil ne bo nikogar zanimal, če boste ob vseh njegovih dobrih straneh vključili tudi tiste slabše, bo večina ljudi najverjetneje zanje izvedela, ko bo iskala informacije o avtomobilu ali si ga ogledala v živo. Da boste prihranili svoj čas in čas potencialnega kupca, v svoj oglas za avtomobil vključite morebitne vam znane negativne podatke. To lahko na primer pomeni, da je vozilo bilo udeleženo v nesreči, da ima kakšne okvare, mehanske težave, poškodbe zunanjosti ali notranjosti itd. Če omenite vse to že vnaprej, bo imel kupec manj razlogov za pogajanje o nižji ceni.

Pojasnite svojo ceno

Če v opis pod zapisano ceno vključite še nekaj besed, bo to vašim kupcem sporočilo, koliko ste se pripravljeni pogajati o končni ceni. Frazi, kot sta »Končna cena« ali »O ceni se ni mogoče pogajati«, morebitnim kupcem dajeta jasno sporočilo, da ne želite barantati. Prav nasprotno sporoča zapis »Ali najboljša ponudba« oziroma »Cena ni zadnja«, ki dovoljuje nekaj manevrskega prostora za pogajanje.

Posnemite kakovostne fotografije

Slika pove več kot tisoč besed. Ta pregovor velja tudi pri oglasih za avtomobil. Številni kupci si ne bodo niti ogledali objavljenega oglasa, če ta ne vključuje fotografij. Vendar pa je prav slaba kakovost fotografij hkrati lahko tudi eden od razlogov, ki ljudi odvrnejo od nakupa. Razmislite o naslednjih pomembnih stvareh, če želite ustvariti dober vtis in prikazati svoj avtomobil v najboljši luči:

  • Čist avtomobil: Najboljši način, kako pripraviti avtomobil na fotografiranje je ta, da operete njegovo zunanjost ter očistite in posesate notranjost.
  • Čas dneva: Poskusite se izogniti fotografiranju v času, ko je sonce premočno. To bi namreč na fotografiji povzročilo jasne sence, ki bi poslabšale čistost fotografije. S fotografiranjem zgodaj zjutraj ali pozno popoldne boste poskrbeli, da bo na voljo nežna mehka svetloba, zaradi katere bo dodatno poudarjena barva vašega avtomobila, krom bo imel lep sijaj in v oknih bo viden lesketajoč se odsev.
  • Lokacija: Skrbno izberite okolico, kjer boste posneli fotografije. Poskusite se izogniti ozkim mestom, ki bi lahko omejila vašo oddaljenost od avtomobila pri posnetkih celotnega vozila. Prav tako pomislite na to, kaj bodo kupci videli v ozadju. Nepokošena zelenica vašega soseda ali zabojniki za smeti ne bodo pripomogli k lepši fotografiji. Poskusite zmanjšati moteče elemente, ki odvračajo pozornost, da se bodo kupci lahko osredotočili le na avtomobil.
  • Poškodbe: Če ima vaše vozilo kakršno koli poškodbo (npr. udrtine, praske, rjo itd.), tega v svojem oglasu ne pozabite prikazati.
  • Oprema: Če je le mogoče, raje uporabite dober digitalni fotoaparat kot pa svoj pametni telefon. To vam namreč omogoča več prilagodljivosti pri izbiri nastavitev in hkrati tudi zagotovi fotografije višje kakovosti. Če imate še dodatne vire svetlobe, lahko z njihovo pomočjo odpravite morebitne sence, ki so še morda vidne.
  • Raznolikost: Ne pozabite posneti več različnih fotografij iz številnih zornih kotov. Pomembno je, da prikažete vse strani vozila in seveda tudi vse pomembne stvari, kot so notranjost, armaturna plošča in prtljažnik. Vključite tudi fotografije kakšnih posebnih značilnosti avtomobila, ki bodo izboljšale kakovost vašega oglasa.

Ponudite CARFAX

Če prodajate rabljene avtomobile in svojim potencialnim kupcem zagotovite poročilo o zgodovini vozila CARFAX, jim s tem daste vedeti, da ničesar ne skrivate. Poročilo CARFAX, ki je na voljo v pregledni in za branje preprosti obliki, kupcem predstavi vso podrobno zgodovino vašega vozila. Vključuje podatke, kot so zgodovina servisov in vzdrževanja, poročila o kilometrini, uporabi vozila, zgodovini lastništva in še veliko več.

Z odkritim posredovanjem teh informacij lahko kupcem vlijete zaupanje, da vaše vozilo nima skritih težav, ter tako podkrepite vse, kar ste zapisali v svojem oglasu za avtomobil.